E-imza Başvuruları
1076
14:25
15.12.2016

Kahramanmaraş ilindeki tüm devlet okul ve kurumlarımızda (Özel kurum ve özel okullar hariç) Doküman Yönetim Sistemine (DYS-e-imza) geçme çalışmaları başlamıştır. Bu sebeple kurumunuzda yazışma yapan tüm personele (Müdür, Baş Müdür Yrd., Müdür Yrd., Memur vb) http://www.meb.gov.tr/eimza/eimzabasvuru.htm adresindeki adımlar doğrultusunda E-imza Başvuru formu 2 adet çıktı alınıp imzalanarak(mavi kalemle). İlçe MEBBİS Yöneticisine 19 Aralık 2017 Pazartesi mesai bitimine kadar elden teslim edilmesi gerekmektedir. Sisteme geçiş hakkında detaylı bilgiler sonraki aşamalarda kurumlarımıza mail yoluyla bildirilecektir.

 

Başvuru formunun imzalı nüshasını teslim ettikten sonra, e-imzanız Kamu Sertifikasoyon Merkezi tarafından üretilecek ve kargo ile tarafınıza gönderilecektir.

Dolayısıyla, başvuru esnasında belirttiğiniz adres, kargonun sorunsuz size ulaşabileceği bir adres olmalıdır.

Yayın Tarihi: 15.12.2016