Doküman Yönetim Sistemi Yardım İçerikleri
Okul bilgisayarlarına DYS yazılım paketinin kurulması ve e-imzanın kullanılabilir duruma getirilmesi. |
İlçe MEM tarafından yapılmaktadır.
|
İlçe MEM tarafından kurum müdürlerine DYS Yöneticisi rolü verilecektir. Sonrasında, kurumdaki personellerin DYS sistemine tanımlanması Kurum DYS Yöneticisi (Kurum Müdürü) tarafından yapılacaktır. |
Kurumdaki personel aktif (gelen, giden evrak) işlerini takip etmek üzere giriş yapabilecektir. http://dys.meb.gov.tr adresinden kişisel MEBBİS şifresi ile giriş yapılabilir. (DYS kurulumu tamamlanmış olması gerekir.) |
Kurumdaki "Yetkili Personel" rolü tarafından gelen evrakın havalesi ve diğer personelce "Büro Kayıt" yapılması. Havale İşlemi: http://mebdeogren.meb.gov.tr/ayrinti.php?ID=176 Sonrasında Büro Kayıt: http://mebdeogren.meb.gov.tr/ayrinti.php?ID=177 |
Kurumlarda UNVAN rollerinde tanımlanmış personellerce ilk yazının hazırlanması ve onay süreci sonunda evrakın gönderilmesi Evrak Hazırlama: http://mebdeogren.meb.gov.tr/ayrinti.php?ID=168 |
YAZICI İLE DOKÜMAN TARAMA (FATİH PROJESİ YAZICISI İLE) |
BİRİM GELEN EVRAK KAYIT (DYS DIŞI GELEN EVRAK) |
BİRİM GİDEN EVRAK İŞLEMLERİ (DYS DIŞI GİDEN EVRAK) |
KURUM MÜDÜRÜNÜN İZNE AYRILMASI DURUMUNDA YAPILCAKLAR İŞLEMLER |